יום רביעי, 28 ביולי 2010

mynet ראשל"צ: 800 דוחות בגין חניה לא חוקית בחוף - שפלה

פורטל מקומי מקבוצת ידיעות אחרונות- חדשות, פנאי ובידור - mynet


ראשל"צ: 800 דוחות בגין חניה לא חוקית בחוף - שפלה

ראשל"צ: 800 דוחות בגין חניה לא חוקית בחוף

העיריה החלה בהסדרי החניה החדשים בחוף הים, חילקה 7500 עלוני הסברה לנהגים, אבל גם לא דילגה על מתן מאות דוחות בגין חניה בלתי חוקית

mynet

פורסם: 27.07.10, 09:14

עושים סדר, עושים קופה: הסדרי החנייה החדשים החלו לפעול בראשון לציון. תושבי העיר ממשיכים ליהנות מחנייה ללא תשלום בכל רחבי העיר. בסוף השבוע, החלה החברה לביטחון לגבות אגרת חניית על פי חוק העזר המתוקן, הקובע כי החנייה בחניוני חוף הים ובאזורי התעשייה הינה בתשלום בכל ימות השבוע
(לרבות שבתות וחגים) החל השעה 07:00 ועד 24:00 (כמצוין בשילוט) ובחלקי העיר האחרים ללא שינוי.

בחברה לביטחון מציינים, כי תיקון החוק ופרסומו ברשומות מאפשר לחברה להפעיל מדחנים בחניון חוף הים, ולהסיר את עמדות הגבייה שהוצבו שם בשבועות האחרונים כפתרון זמני עד לאישור החוק. ראש העירייה, דב צור, ערך בסוף השבוע סיור בחוף הים יחד עם מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, על מנת לעמוד מקרוב אחר ההסדרים החדשים.

ראש העירייה ציין כי המטרה שלנו היא לתת את השירות הטוב ביותר לתושבי העיר והמבקרים בחוף הים, והדגיש כי החנייה לתושבי ראשל"צ, נושאי תו תושב בתוקף, ממשיכה להיות ללא תשלום בחוף הים, באזורי התעשייה והבילוי וביתר חלקי העיר.

נחמני אמר כי החברה נערכה מבעוד מועד לכניסתם לתוקף של ההסדרים החדשים והצבת מדחנים במקום וכן, שמה דגש מיוחד על פרסום ההסדרים החדשים למבקרים בים - מעבר לפרסום בעיתונות המקומית והארצית, קיבל כל כלי רכב שנכנס לחניון חוף הים עלון המפרט את ההסדרים החדשים. בסך הכל, במהלך סוף השבוע חולקו 7,500 עלונים. יחד עם זאת, הדגיש נחמני, אנו רואים כי נהגים רבים לא מקדישים די תשומת לב ומקבלים דו"חות על חנייה שלא כחוק, וציין כי במהלך סוף השבוע נרשמו כ-800 דו"חות חנייה בחניוני חוף הים.

ראש העיר ציין כי ההיערכות של החברה לביטחון הוכיחה עצמה במהלך סוף השבוע, "התנועה זרמה ולא היו עומסים כפי שראינו בעבר". ראש העיר שב וקרא לתושבי העיר שטרם חידשו את תו התושב שלהם לעשות זאת, וליהנות מחנייה ללא תשלום בחניוני חוף הים, אזורי התעשייה והבילוי ובכל רחבי העיר.

בחברה לביטחון מדגישים כי בחניוני חוף הים, נקבע הסדר מיוחד לפיו ניתן גם לשלם עבור חנייה יומית תמורת סך של 20שקל ו/או לחילופין לשלם עבור חנייה על בסיס שעתי תמורת סך של 5.30 שקל לשעה או לחלק ממנה. התשלום עבור החניה יכול להתבצע באמצעות: "פנגו" חנייה סלולארית 4500*, איזי פארק, מדחני חנייה וכרטיסי חנייה ארציים.

אין תגובות:

בית המשפט פסל את מצלמות החניה

בית המשפט לעיניינים מקומיים פסל השבוע דוחות חניה שקיבל אזרח ממצלמות בגלל אי חוקיותן • דובר עיריית בני ברק: "יערערו בבימ"ש מחוז...