יום חמישי, 22 ביולי 2010

רעננה - קהילה - תושבי חוץ מתלוננים על הסדרי החניה החדשים במרכז העיר

רעננה - קהילה - תושבי חוץ מתלוננים על הסדרי החניה החדשים במרכז העיר

קהילה

תושבי חוץ מתלוננים על הסדרי החניה החדשים במרכז העיר

אוהד לוביאניקר 22.07.2010
העירייה צבעה בכחול לבן את המדרכות במרכז העיר. תושבי חוץ, שמשלמים עבור החניה, מתלוננים על הסדרי החניה החדשים וסוחרי אחוזה מצביעים על ירידה בכמות הלקוחות
בחודשים האחרונים צבעה עיריית רעננה בכחול לבן מדרכות במרכז העיר, ומעתה החניה היא חינם לתושבי רעננה ובתשלום לתושבי חוץ. תושבי חוץ מתלוננים על הסדרי החניה החדשים.

ירון נוסבאום, תושב חוץ: "אני נוהג להגיע הרבה פעמים לרחוב אחוזה לעשות סידורים, קניות ולהסתפר, כי בעבר גרתי ברעננה. בנוסף לדלק שאני מבזבז, אני צריך לשלם על חניון או בחניה בצבע כחול לבן.

"בצורה הזו הרבה אנשים יפסיקו להגיע לרחוב אחוזה כי פשוט יותר קשה למצוא כאן חניה. פעם רחוב קלאוזנר היה בחלקו לפחות עם מדרכות אפורות וכעת המדרכות בצבע כחול לבן לכל האורך, ויש עוד רחובות כאלה שהפכו בן לילה לרחובות עם חניה בתשלום. זה פוגע בתושבים מבחוץ שרוצים להחנות בקרבת רחוב אחוזה".

בעל עסק באחוזה: "העירייה עשתה הרבה שינויים ברחוב אחוזה וברחובות הסמוכים, אבל הדברים וההחלטות שקיבלה רק פגעו בנו, בעלי העסקים. הקושי הגובר למצוא חניה ברחובות הסמוכים לאחוזה פוגע קשות במסחר העירוני בכלל ובסוחרים ברחוב בפרט.
"ביקשנו מהעירייה הקלות בתשלומים, סיוע בקיום ירידים להחיות את המסחר ברחוב ולהקל בנושא החניה כאן כדי שלקוחות יוכלו להגיע ביתר קלות לחניה, אבל שום דבר לא נעשה. בסוף הרחוב יהפוך לרחוב רפאים וכל החנויות יסגרו".

תושב העיר: "בימים האלה מאוד קשה למצוא חניה בצבע אפור בקרבת הרחוב ולכן אנשים מחפשים לעשות קניות וסידורים במקומות אחרים. העירייה לדעתי צריכה לפתוח חניון אחד לפחות בניהולה שיהיה חינם לציבור הרחב".

מהעירייה נמסר: "כחלק משיפוץ ושדרוג אחוזה בשנים האחרונות, נעשה גם מהלך של שינוי בהסדרי התנועה והחנייה בעיר וצביעת המדרכות במרכז העיר בכחול לבן . השינויים בהסדרי החנייה הטיבו עם תושבי העיר הנהנים מחנייה חינם וגם עם תושבי החוץ שכן ניתן למצוא חנייה ביתר קלות, נפח הפקקים ירד ונרשמה עלייה בפעילות המסחר בעיר.ישנן חניונים עירוניים באזור. כמו כן, מתוכננת בנייתם של חניונים עירוניים נוספים".

אין תגובות:

בית המשפט פסל את מצלמות החניה

בית המשפט לעיניינים מקומיים פסל השבוע דוחות חניה שקיבל אזרח ממצלמות בגלל אי חוקיותן • דובר עיריית בני ברק: "יערערו בבימ"ש מחוז...