יום שני, 23 באוגוסט 2010

דו"ח חניה מיושן...

דו"ח חניה מיושן...

1. לפני כ 5 חודשים פניתי לסניף הבנק לי בבקשה למשוך כספים ,נאמר לי שחשבוני עוקל עקב חוב כספי לעיריית באר שבע .

2.התקשרתי לפקידת הקבלה במחלקת דוחות שטענה בפני שאני חייבת 730 ש"ח לעיריית באר שבע עקב דו"ח חניה שלא שולם משנת 2003 ,כמו כן ציינה בפניי שהדו"ח נשלח לכתובת מגורי הוריי שהיא ר" האורן 21 אופקים אם שליח .

3. ברצוני לציין שלא זכור להוריי שחתמו על קבלת דו"ח , ובנוסף באותה תקופה לא התגוררתי אצל הוריי והכתובת על מקום מגוריי הייתה מעודכנת סמשרד הפנים.

4.פניתי שוב לפקידת הקבלה במחלקת דוחות בבקשה לקבלת העתק של אותו הדו"ח , נימסר יל מאותה פקידה שאין באפשרותם לשלוח לי שום דו"ח על שאני משלם את הדו"ח או שולחת צק' .

ולא חרונה שוב שוחחתי איתם ונימסר לי שהדו"ח ניזרק הוא לא קיים מה שכן יש אפשרות שישלחו לי פירות מותפס על מחשב .

היום בתארי 19.8.2010 נודה לי שיש לי חוב של 1200 ש"ח .

מה אני יכולה לעשות אני לא מכירה קנס כזה ולא מעוניינת לשלם עד שאני רואה שיש לי את הקנס עצמו של שנת 2003 בייד .

מה האפשרויות שלי בבקשה ..

תודה מראש סיגלית

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
דו"ח חניה מיושן...
עו"ד אנושי אלי22/08/2010 14:10

סיגלית,

כן לפנות לעיריה ולקבל את הדו"ח הממחושב וכן לבקש מהם תדפיס על הפעולות שעשו לגביית הדו"ח ובכלל מה עשו לידע אותך בנושא.

אם הם לא פעלו בנושא ולא יידעו אותך כל התקופה (פעולה שלהם - ללא קשר לשאלה האם קיבלת) - יש ספק והוא יפעל לטובתך בבקשה לביטול הדו"ח.

אם הם פעלו בנושא, סיכויי הביטול קלושים.

בהצלחה,

עו"ד אלי אנושי - מנהל פורום תעבורה.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
דחוף
סיגלית22/08/2010 15:00

צהריים טוב .

אניביקשתי מבם כל הוכחה לקיום הדו"ח ,הם לא מעוניינים לתת לי ונימסר לי שמשנת 2003 נישלחו מכתבים לכתובת שרני גרה בה עכשיו .

ואני גרה בכתובת הזו שנתיים ולא 7 שנים .

השאלה מה ניתן לעשות כי אני פתחתי חשבון בבנק הדואר וגם אותו עיקלו .

אני רוצה לדעת העם ניתן לנהל מישפט עם עורך דין על מנת לבטל את הדו"ח

תודה מראש סיגלית

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הדפססגור

אין תגובות:

בית המשפט פסל את מצלמות החניה

בית המשפט לעיניינים מקומיים פסל השבוע דוחות חניה שקיבל אזרח ממצלמות בגלל אי חוקיותן • דובר עיריית בני ברק: "יערערו בבימ"ש מחוז...