יום שני, 4 באוקטובר 2010

mynet ירושלים - אופס, אין מספיק דו"חות חניה

mynet ירושלים - אופס, אין מספיק דו"חות חניה

אופס, אין מספיק דו"חות חניה

הבחנתם בפקחי עיריה מחפשים להדביק לשמשת הרכב שלכם דו"ח בשעות הלילה? טוב, הם חייבים להדביק גם את הקצב. הסיבה: מתברר כי רשות החניה העירונית לא עמדה ביעד הגבייה השנתי

ציפי מלכוב

פורסם: 03.10.10, 07:51

החדשות הטובות לתושבים: רשות החניה העירונית לא עמדה ביעד הגבייה השנתי של דוחות החניה בירושלים, שעמד על 70 מיליון שקל, והוא הורד ל־50 מיליון שקל. החדשות הרעות: גם יעד זה עדיין גבוה משמעותית מזה של השנה שעברה (שעמד על 40 מיליון שקל). ומה שבטוח הוא שפקחי החניה יעשו הכל כדי לעמוד לפחות ביעד זה.

התקציב העירוני לשנת 2011 הציב בפני פקחי רשות החניה יעד גבוה במיוחד. הם היו אמורים להכביד את ידם על התושבים, לא לוותר ולא להעלים עין

אפילו מהעבירה הקלה ביותר ולרשום דוחות חניה. כל זאת על מנת להגיע לסכום הגבייה האסטרונומי - 70 מיליון שקל.

אלא שלאחרונה התקיימו ישיבות בגזברות העירייה, בשיתוף עם בכירי רשות החניה, שבהן הגיעו הגורמים השונים למסקנה כי עד לתום השנה הנוכחית לא ייגבו מתושבי העיר 70 המיליונים הנכספים. לפיכך, חברי ועדת הכספים בעירייה התבקשו לאשר יעד גבייה חדש, שעומד כעת על 50 מיליון שקל.

כזכור, בשנה האחרונה הצליחה העירייה לעורר את חמתם של רבים מתושבי העיר בשל מדיניותה הקשה כלפי הנהגים בתחומה. מדרכות רבות בירושלים נצבעו בצבעי כחול־לבן, ורבים מהחניונים העירוניים הפכו לחניונים בתשלום.

בכירים בעירייה אמרו כי הרף הגבוה שהוצב לפקחי החניה העירוניים הביא את הגורמים הרלוונטיים בכיכר ספרא לצאת ביוזמות מרגיזות לגביית קנסות מתושבי ירושלים. בין היוזמות שהרגיזו לא מעט, זכורה ההחלטה על רישום דוחות החניה לתושבים שהגיעו למופע חתימת אירועי הקיץ, שהתקיים בגן סאקר, שבו הופיע הזמר שלמה ארצי. כזכור, תושבים שהחנו את כלי הרכב שלהם לאורך שדרות בן־צבי, נדהמו לגלות בתום ההופעה כי קיבלו דוחות חניה בסך 500 שקל.

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הכספים, דוד הדרי, אמר כי הוא זה שביקש מחברי ועדת הכספים לעדכן את הסעיף התקציבי וכי הוא מקווה שהרשות אכן תגיע ליעדה החדש.

אין תגובות:

בית המשפט פסל את מצלמות החניה

בית המשפט לעיניינים מקומיים פסל השבוע דוחות חניה שקיבל אזרח ממצלמות בגלל אי חוקיותן • דובר עיריית בני ברק: "יערערו בבימ"ש מחוז...