יום שלישי, 19 באוקטובר 2010

כפר סבא - קהילה - דרישה: לבטל סימוני חניה אזורית

כפר סבא - קהילה - דרישה: לבטל סימוני חניה אזורית

קהילה

דרישה: לבטל סימוני חניה אזורית במרכז העיר כפר סבא

אירית מרק 17.10.2010
בזמן שמקומות החניה לתושבים הולכים ופוחתים במרכז העיר, מסמנת עיריית כפר סבא עוד ועוד רחובות בחניה אזורית, המאפשרת רק לדיירי הרחוב להחנות ברחוב. לנוכח תלונות תושבים הבטיח מחזיק תיק התחבורה עמירם מילר להעלות הנושא בוועדת התחבורה
תושב כפר סבא המגיע לרחוב וייצמן, הציר הראשי בכפר סבא, או לאחד הרחובות הסמוכים/המקבילים, מוצא מהר מאוד כי להשיג חניה לאורך הציר כולו, היא משימה כמעט בלתי אפשרית.

הבעיה היותר חמורה היא, כי רחובות רבים המקבילים לרחוב וייצמן, פנויים בעשרות מקומות חניה ריקים, אך הבעיה היא שרחובות אלה מסומנים בפס לבן – חניה אזורית, מה שאומר שרק דיירי הרחוב יכולים להחנות במקום זה החל מהשעה 1700 אחר הצהריים.

כתבת ''קול הכפר'', בדקה בשבוע שעבר את רחוב בלינסון במרכז העיר, אחד הרחובות המקבילים לרחוב ויצמן, שכאמור סובל מבעיה חמורה של חוסר מקומות חניה.

מבדיקה בשטח עולה כי לכל הבניינים ברחוב בלינסון יש חניה פרטית מתחת לבניין כך שבפועל, מקומות החניה ברחוב נותרות ריקות ברובם. ''מה ההגיון לאסור חניה ברחובות אלו כאשר לכל דייר יש חניה פרטית'', תהתה אחת הדיירות הוותיקות ''תושבים מגיעים לוייצמן ורוצים להחנות רכבם צריכים לנדוד קילומטר בשביל למצוא חניה. אני לא מבינה את ההיגיון. במקום לנסות ולפטור את מצוקת החניה ההולכת וגוברת, עוד מחפשים להקשות''.

יצוין כי עד כדי כך קשה למצוא חניה באזור, בשל האיסור, החניה הקרובה ביותר לבלינסון בשעות אלו, המותרת על פי מדיניות עיריית כפר סבא, היא בקניון ערים.
כך גם ברחובות המקבילים: בוסל, גולומב, דב הוז, חצרות הדר חנה סנש ועוד.
סגן ראש העירייה האחראי על בעיות תנועה, עמירם מילר הבטיח להעלות הנושא לוועדת תנועה.

אין תגובות:

בית המשפט פסל את מצלמות החניה

בית המשפט לעיניינים מקומיים פסל השבוע דוחות חניה שקיבל אזרח ממצלמות בגלל אי חוקיותן • דובר עיריית בני ברק: "יערערו בבימ"ש מחוז...