יום רביעי, 1 בספטמבר 2010

דיסקונט ללקוחותיו: קבלו חניה חינם בחניונים בת"א והרצליה - גלובס

גלובס – עיתון העסקים של ישראל

דיסקונט ללקוחותיו: קבלו חניה חינם בחניונים בת"א והרצליה - גלובס

שוק ההון
דיסקונט ללקוחותיו: קבלו חניה חינם בחניונים בת"א והרצליה / צלם: איל יצהר

דיסקונט ללקוחותיו: קבלו חניה חינם בחניונים בת"א והרצליה

מה לא עושים כדי למשוך לקוחות? החניונים - באיזור רוטשילד, במתחם הבורסה בר"ג, ברמת החי"ל וליד המסעדות בהרצליה פיתוח ■ מדובר בהטבה ללקוחות "מפתח דיסקונט" ■ הבנק: "בקרוב הטבות נוספות"

01/09/2010, 10:20 שלח תגובה במיילעדי בן ישראל 32
נושאים: בנק דיסקונט, חניה, חניון, תל אביב



מה לא עושים בשביל למשוך לקוחות? בנק דיסקונט נוגע באחת הנקודות הרגישות של תושבי המרכז והשרון - חניה, כחלק מהקרב הקמעונאי המתנהל בין הבנקים. הבנק הודיע היום (ד'), כי הוא מציע ללקוחותיו חניה חינם ב-15 חניוני "סנטרל פארק" בכל יום משעה 16:00 ועד 7:00 למחרת, וכן במהלך סוף שבוע כולו. כמו כן, הבנק מבטיח להרחיב את מעגל החניונים הכלולים בהטבה בתוך חודשים, ומאותת על "הטבות נוספות" שבדרך.

השירות ניתן למחזיקי "מפתח דיסקונט", כאשר כל שהלקוח מתבקש לעשות הוא להציג את "מפתח דיסקונט" בעמדת התשלום בחניון. בחניונים שאינם פעילים 24 שעות ביממה תהיה החניה עד שעת סגירת החניונים באותו יום.

"החניה חינם בת"א והסביבה באה לענות על צורך כואב ויקר", אומר רוני פלד, מנהל השיווק והפרסום בדיסקונט. "השירות החדש למחזיקי 'מפתח דיסקונט' מחזק את ההבטחה שלנו שכדאי להיות לקוח בדיסקונט. בקרוב נפתיע בשירותים והטבות נוספים שיהיו יוצאי דופן במערכת הבנקאית".

"מפתח דיסקונט" הוא למעשה כרטיס האשראי שאותו מחזיקים לקוחות דיסקונט ומאפשר להם אוטומטית הנחות והטבות בעשרות רשתות שיווק וכן אפשרות לחסוך כסף תוך כדי השימוש בכרטיס האשראי. בבנק מדברים על "הצלחה חסרת תקדים" מאז השקת השירות ולפי נתוני הבנק יותר מ-170 אלף תוכניות חיסכון "מפתח דיסקונט" נפתחו בחודשים האחרונים, עם צבירת כספים כוללת של מעל 25 מיליון שקל עד כה.

אילו חניונים נכללים בהטבה? ובכן, מבין החניונים ניתן למנות את לב תל אביב, מונטיפיורי, יבנה ונחמני, הנמצאים במרכז הפקוק של ת"א; חניון הברזל, הסמוך לבית החולים אסותא ומלון ליאונרדו ברמת החייל; חניון ליאונרדו סיטי טאור במתחם הבורסה ברמת גן; החניונים משכית ושנקר בהרצליה פיתוח, הסמוכים למתחמי המסעדות והבילויים, ועוד.

"בחודשים הקרובים יצטרפו חניונים נוספים בערים נוספות להסדר החניה חינם", מבטיחים בדיסקונט

אין תגובות:

בית המשפט פסל את מצלמות החניה

בית המשפט לעיניינים מקומיים פסל השבוע דוחות חניה שקיבל אזרח ממצלמות בגלל אי חוקיותן • דובר עיריית בני ברק: "יערערו בבימ"ש מחוז...