יום רביעי, 29 ביוני 2011

מערכות מידע לחניה

חלק שני 

כמו שראינו זמינות המידע  על זמינות או תפוסת מקומות החניה היא נתון בעל חשיבות מרכזית בינסיון לבל את משאבי החניה 

אין כיום טכנולוגיה מסחרית מוכחת המאפשרת מדידה טובה של נתוני החניה אולם הכיוון המסתמן הוא שימוש בסנסורים הפועלים על עיקרון מדידת השינוי בשדה המגנטי של כדור הארץ כתוצאה מכניסת רכב ( או יותר נכון המסה המגנטית שלו ) למקום החניה . הסנסור מודד את השינוי בכיוון השדה המגנטי של כדור הארץ הנגרם כאמור כתוצאה מהמסה המגנטית של הרכב החונה ומשדר את הנתון לנתב תקשורת מקומי . התקשורת היא אלחוטית ועושה שימוש בפרוטוקולי רשת כגון Zig Bee 

המידע המתקבל מוצג על גבי מפות לצורך ניהול מערכת החניה ומשודר לטלפונים הניידים של הנהגים או באמצעות שלטים  אלקטרוניים (VMS )

יש כיום מספר טכנולוגיות חדשות בפיתוח חלקן של חברות ישראליות . עולם החניה עוקב מקרוב אחרי ההתפתחויות ויעדכן אתכם קוראים נאמנים על כל התפתחות 

אין תגובות:

סיכום פעילות החניה בתל אביב בשנים 2020-2024

 עיריית תל אביב-יפו, בדומה לערים גדולות רבות בעולם, מתמודדת עם אתגרי חניה מורכבים הנובעים מצפיפות אוכלוסין, גידול במספר כלי הרכב והעדפה ברור...