יום רביעי, 15 ביוני 2011

צפו: כמה פתרונות חניה מאוד מעניינים

צפו: כמה פתרונות חניה מאוד מעניינים

צפו: פתרונות חניה מאוד מקוריים

מצוקת החניה ואילוצים שונים גורמים לאנשים לחפש ולמצוא פתרונות יצירתיים למקום החניה או לגראז' הפרטי שלהם. הנה מקבץ רעיונות מרחבי העולם, לפעם הבאה בה תתיאשו ממציאת חניה בכחול-לבן או תשתעממו מהמחסום הפשוט שעולה ויורד

נעם וינד | mako | פורסם 14/06/11 12:29:27

בית שהוא מוסך (צילום: צילום מסך)
כשהדלתות סגורות זה נראה בית רגיל
צילום׃ צילום מסך
מכוניות זה כיף: הן מספקות תחושות חופש, מאפשרות ניידות אישית זמינה בכל עת ולא פעם אפילו מעוררות בנו יצרים ורגש כמו שאף חפץ אחר לא יוכל לעשות.

אבל למרות אהבתנו הרבה לאותה קופסת פח לא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו חולמים שאיזה חור שחור יופיע ויקח אותה לכמה שעות. זה קורה כשאנו מחפשים חניה ומגיעים לשלב היאוש, זה שבא לאחר שכבר בחנו את כל הרחובות בסביבה לפחות עשר פעמים ולאחר שגם האפשרות למצוא חניה ליד פיסת מדרכה צבועה באדום לבן נראית לנו סופר אטרקטיבית.

ישנם כאלה שימשיכו בסיבובי החניה שלהם עד עלות השחר ואילו אחרים ינצלו את היתרונות של הרכב שלהם כדי לפתור את הבעיה כמו בעל רכב השטח הזה, שזיהה גרם מדרגות פנוי והפך אותו למקום חניה:


זה מה שקורה כשמתיאשים מחיפושי חניה

אחד הגורמים המרכזים לבעיות החניה הקשות היא העובדה שחלק גדול מהערים הגדולות נבנו מזמן ובתכנונן לא לקחו בחשבון את העובדה שמכוניות יהפכו לכלי תחבורה כל כך פופולרי.
לכן כל פיסת מחסן או כוך בין מבנים הופך לחלל יקר ערך שיכול לשמש לחניה.

לעיתים חלל החניה מכתיב גם את גודל הרכב המקסימלי שאפשר לרכוש ולפעמים גם כשבוחרים ברכב הכי קטן שבנמצא גם הוא נכנס 'על הקשקש':


חניה מעט צפופה

בערים מסוימות מונהגים חוקי שימור קפדניים וכמו שלא ניתן לסגור מרפסת או לתלות מנועי מזגנים בכל פינה כך גם לא ניתן להוסיף שערי חניה מודרניים שיפגמו במראה של הבניין המקורי.
תושב סאן פרנסיסקו אחד מצא לבעיה זאת פתרון מרשים במיוחד:


חניה? איפה יש כאן חניה?

- פרסומת -
בפרברים אמריקאים בדרך כלל אין בעיית חניה וחניות מקורות לרכב אחד או לשניים כחלק ממבנה הבית הם פחות או יותר סטנדרט ברוב הבתים, אבל חניה מדהימה כמו זו, שזוג אחד מפלורידה בנה, באמת לא רואים כל יום.

זוג חובבי הרכב חשקו במתחם מקורה גדול שיוכל לשמש מספר כלי רכב. במקום לבנות מחסן חסר חן שישמש כחניה הם החליטו להפוך את החלק האחורי של הבית שלהם למוסך מאובזר ומצויד היטב שלא רק מאפשר להחנות בו כמה כלי רכב אלא גם מציע תנאים נוחים לעבודת תחזוקה ושיפוץ וכל זאת מבלי לפגום במראה של הבית כשלמעשה כל חלקו האחורי (כולל מרפסת, דלתות וחלונות) מתרומם בצורה הידראולית וחושף את ממלכת המכוניות הסודית.


נראה בית רגיל אבל למעשה מסתתרת כאן סופר חניה

>> אל תנסו את זה בבית: דריפטים בחניון רב קומות

אין תגובות:

בית המשפט פסל את מצלמות החניה

בית המשפט לעיניינים מקומיים פסל השבוע דוחות חניה שקיבל אזרח ממצלמות בגלל אי חוקיותן • דובר עיריית בני ברק: "יערערו בבימ"ש מחוז...