יום רביעי, 23 במרץ 2011

דוח חניה עמק חפר - פורום LawGuide

דוח חניה עמק חפר - פורום LawGuide

שלום רב,

בתאריך 02.03.10 הגעתי ללקוחות שלי בעמק חפר, וכרגיל לא היה שם שום מקום חניה (לא כחול לבן וחניונים מסודרים בכלל לא קיימים). עליתי לכמה דקות לאסוף מסמכים. כשחזרתי על האוטו לא היה שום דו"ח חניה.
בתאריך 14.07.10 קיבלתי דוח לכתובת בבית. ומיד רשמתי מכתב עם הסבר ובקשה לביטול קנס.

בתאריך 17.08.10 קיבלתי תשובה ממ. אזורית עמק חפר שבקשתי עוברת לבדיקה.

בתאריך 15.03.11 מקבלת קנס ע"ס 421 ש"ח כבר ממחלקה משפטית עם בקשה לשלם במיידי.

התקשרתי למועצה להסביר שלא קיבלתי שום מכתב מהם על כך שבקשתי לא התקבלה. נאמר לי שזה נשלח בדואר רשום (לא קיבלנו שום דבר מדואר רשום).
פקידת גביה טוענת שאין מה לעשות צריך לשלם היא לא יכולה לעשות שום דבר , טיפול עבר למחלקה משפטית.

כמה שאלות:
1. אני בן אדם שומר חוק - עובדת עם פאנגו באופן קבוע ומשלמת על כל חניה , בעמק חפר אין חניה , וחניתי באותו יום קרוב לחולות, איך הם יכולים לחייב אותי על משהו שהם לא נותנים לבעיה פתרון.
2. במידה ואני מצליחה להוכיח שלא קיבלתי דואר רשום , הם יכולים להוריד לי את הקנס ל250 ש"ח ?

המון תודה מראש.
דו"ח חנייה
דורון ויגלר, עו"ד
21/3/2011 11:21
טלי שלום,
ציינת בשאלתך שבתאריך 17.8.10 קבלת תשובה כי העניין בטיפול, האם זה היה טלפוני או בכתב?
בנוסף אם אכן שלחת את בקשתך לביטול הדו"ח בדואר רשום אזי תוכלי להביא אסמכתא על מסירה.
אני חושב שיש סיכוי רב שהמועצה תסתפק בקנס המקורי.
בברכה,
מנהל פורום תעבורה ומרב"ד,
דורון ויגלר, עו"ד
* התשובות בפורום אינן מהוות תחליף לייעוץ משפטי, והעושה בהן שימוש עושה זאת על אחריותו בלבד.

אין תגובות:

בית המשפט פסל את מצלמות החניה

בית המשפט לעיניינים מקומיים פסל השבוע דוחות חניה שקיבל אזרח ממצלמות בגלל אי חוקיותן • דובר עיריית בני ברק: "יערערו בבימ"ש מחוז...