יום שבת, 4 בדצמבר 2010

דרומי - חדשות - אין חניה

דרומי - חדשות - אין חניה

אין חניה

אין חניה רחוב שחל
לפני כחודש נחסמו רחוב בלפור ושח"ל בעקבות שיפוצים של העירייה, ולתושבים הוצבו שלטים של אין חנייה באזור, ובמקומות שהוקצו חניות לתושבים החניות תפוסות. אתמול הגיע פקח בצהריים וחילק דוחות לכל המכוניות.









לפני כחודש סגרו חלק מרחוב בלפור לקראת עבודות תשתית. במקביל הוצבו שלטי "אין עצירה וחניה" ברחוב שח"ל ובנוסף רחוב שח"ל שונה מחד-סטרי לדו-סטרי. הדיירים ברחובות הצרים המחברים בין בלפור לשח"ל טוענים שאין להם מקום אחר להחנות את הרכבים ובנוסף, הדיירים מחלק הרחוב שנחסם גם נאלצים להעתיק את מקום חנייתם לשח"ל, אך בו הוצבו שלטים האוסרים חנייה.

אבי, תושב רחוב בלפור.מספר "אין לנו איפה להחנות את הרכב, לא לכולם יש חניות פרטיות. התושבים מרחוב בלפור שנחסם גם נאלצים להיכנס לרחוב שלנו שהוא צר מאוד בכל מקרה ועכשיו הוא הפך להיות עמוס יותר, גם מבחינת חניה וגם מבחינת תנועה. אין לנו ברירה אחרת אלא להחנות את הרכבים שלנו ברחוב. אתמול בצהריים היה פקח של העירייה חילק דוחות בסיטונאות, אני יודע שהתושבים כאן וגם אני מתעצבנים ולא יודעים מה לעשות. ראיתי את הפקח עם האופנוע מחלק הרבה דוחות, אנחנו חסרי אונים, לא יודעים מה לעשות, משפצים וזה מבורך אבל אנחנו סובלים כבר כמה זמן ועוד נמשיך חודשים רבים. "
תגובת העירייה:
כפי שהודענו לתושבים, אסורה החנייה והוצבו תמרורים המורים על כך. אסור לעבור על החוק.
כל דייר שפנה לעירייה קיבל תו חנייה כדי שיוכל להחנות בסמוך למקום מגוריו.
בתוכנית בוקר טוב דרום התראיין אבי, תושב רחוב בלפור
לראיון המלא

אין תגובות:

בית המשפט פסל את מצלמות החניה

בית המשפט לעיניינים מקומיים פסל השבוע דוחות חניה שקיבל אזרח ממצלמות בגלל אי חוקיותן • דובר עיריית בני ברק: "יערערו בבימ"ש מחוז...