יום ראשון, 7 בנובמבר 2010

תג חניה לנכה במתכונת של כרטיס קשיח מפלסטיק

תג חניה לנכה במתכונת של כרטיס קשיח מפלסטיק

תג חניה לנכה במתכונת של כרטיס קשיח מפלסטיק

  • PDF
  • גרסת הדפסה
  • דואר אלקטרוני

tav-hanayaעל פי החלטת המנהל הכללי של משרד התחבורה ובהסתמך על תיקון תקנה 1לתקנות התעבורה, ועד אשר הצעת החוק המטילה על הביטוח הלאומי את בדיקת הזכאים לקבלת תג נכה ואגרת רישוי מופחתת, הטיפול בכל מבקשי תגי חניה המוגבלים בניידות בכל הגילאים יטופלו במשרד התחבורה ביחידה לטיפול מוגבלי ניידות.

מי שקבל תג חניה לנכה וזכאי לתג חניה לנכה בכסא גלגלים, נא לפנות ליחידה לטיפול במוגבלי ניידות במרכז עדכון ובקרה ת.ד. 72 חולון, מיקוד 58100 בצירוף אישור ממשרד הבריאות או בצירוף צילום התג הישן.

החל מ-1 בינואר 2009 יונהג בישראל תג חניה לנכה חדש הכולל אמצעי ביטחון מתקדמים ביותר המקשים על זיופו.
התג החדש יונפק במתכונת של כרטיס קשיח ובפורמט של רשיון נהיגה (מפלסטיק) והוא כולל הגנות רבות מפני זיוף. התג החדש יוצמד לחלון הקדמי,מצד שמאל של הרכב או בחלון הצדדי, בצד הנהג, באופן שיאפשר לרשויות האכיפה לראותו בבירור.
משרד התחבורה החל להפיץ את התג החדש בקרב כ- 80 אלף נהגים, נכים הזכאים לתג החדש. התגים נשלחים ישירות לביתם של הנכים, ללא כל צורך לפנות למשרד הרישוי.
עם כניסתו לתוקף של התג החדש ב-1 בינואר 2009 יבוטלו התגים הישנים והשימוש בהם ייאסר.
לתשומת לב הנכים: תוקפו של תג החניה לנכה הניתן לצמיתות יהיה לארבע שנים. מספר שבועות לפני תום התקופה יחודש התג אוטומטית על ידי אגף הרישוי וישלח לביתו של הנכה, ללא כל צורך לפנות למשרד הרישוי.
על פי חוק חניה לנכים תג החניה ניתן לשימושו האישי של הנכה בלבד. השימוש בתג הנכה מותר אך ורק כאשר הנכה נוהג או נוסע ברכב על ידי מלווה. אדם לא מורשה העושה שימוש בתג צפוי לקנס של עד 13 אלף שקל.

לקבלת מידע על סטטוס הטיפול בבקשה לתג חניה לנכה, ניתן לפנות ל"רישוי קול" בטלפון 5678*

נרתיק לתו חניה
לתשומת לב הנכים - ניתן להשיג נרתיק לתג החניה לנכה הנצמד בקלות לשמשת המכונית. המוצר מתאים לשימוש פשוט ונוח ומותאם לעמידה בתנאי האקלים המשתנים. ניתן להשיג את הנרתיק: לתושבי הצפון בטלפון 04-8512652 לשאר תושבי הארץ בטלפון 03-5562010

עודכן לאחרונה: שני, 01 נובמבר 2010 10:13


אין תגובות:

בית המשפט פסל את מצלמות החניה

בית המשפט לעיניינים מקומיים פסל השבוע דוחות חניה שקיבל אזרח ממצלמות בגלל אי חוקיותן • דובר עיריית בני ברק: "יערערו בבימ"ש מחוז...