יום חמישי, 2 באפריל 2015

הפסיכולוגיה של החניה

אנדרו וילקי פרופסור לפסיכולגייה מאוניברסיטת ניופורק בוירג'ניה בדק את התנהגותם של של נהגים החונים בחנויות וולמארט ולהלן מסקנותיו 

" דבר מוזר קורה במגרשי החניה . נראה שאנשים שבאופן אקטיבי מחפשים את מקום החניה הטוב היותר משקיעים יותר זמן כדי להגיע לחנות מאשר נהגים שתופסים את המקום הראשון שהם רואים "

אפשר מסתבר  לזהות שתי אסטרטגיות חיפוש ברורות :

1. מסתובבים עד שמוצאים חניה "טובה" ככל האפשר 
2. בוחרים שורה ותופסים את המקום הקרוב ביותר 

מה הדרך בה אתם בדרך כלל בוחרים ? 




אין תגובות:

מה הקשר בין זמינות חניה פרטית לבין מחירי דירות בערים הגדולות בישראל

  הקשר בין זמינות חניה למחיר דירה הוא דרמטי בישראל, ובמיוחד בערים הגדולות והצפופות. ככל שמצוקת החניה באזור חמורה יותר, כך הערך המוסף של חניה...