יום רביעי, 6 ביולי 2011

חניה חדרה : כל המידע על חניה בחדרה

חניה חדרה : כל המידע על חניה בחדרה

חניה חדרה

תעריפי חניה בחדרה

תעריף חניה לשעה: 3 שקלים.

זמן חניה מקסימאלי: 12 שעות.

העיר חדרה נמצאת במחוז חיפה בישראל והיא שוכנת לחוף הים התיכון. חדרה הוקמה כמושבה על ידי אנשי העלייה הראשונה ב-1891, והוכרזה כעיר בשנת 1952. הרצועה הראשונה שבין חוף הים לכביש החוף נקראת שכונת גבעת אולגה. בחלק הצפוני של העיר נמצא אזור התעשייה של חדרה. במערב חדרה נמצאת תחנת הרכבת חדרה מערב אשר שוכנת בקרבת יער חדרה.

רמת הקושי למצוא חניה בחדרה: נמוכה

למרבה המזל, במרבית העיר חדרה אין מצוקת חניה. עם זאת, ישנם אזורים בהם קשה למצוא חניה כגון למשל: אזור בית הספר גורן ומרכז העיר. לאחרונה פורסם בתקשורת כי בקרבת בית הספר הגורן יש מצוקת חניה ועומסי תנועה. הכביש המוביל אל בית הספר חד סטרי והורים המביאים את ילדיהם לבית הספר התלוננו כי ישנה צפיפות בכניסה לבית הספר, ובשעות הבוקר ישנן חניות כפולות. במרכז העיר, בימים ושעות בהם מרבית האנשים עורכים קניות, מורגשת מצוקת חניה. נחמד להיזכר כי בשנת 2009, למשך יום אחד, לא ניתנו דו"חות חניה במרכז העיר חדרה. ראש עיריית חדרה חיים אביטן הורה אז להימנע ממתן דוחות חניה בעיר ביום חמישי, מתוך התחשבות בציבור המגיע למרכז העיר לערוך קניות אחרונות לחג ראש השנה. סוחרים בעיר בירכו על הצעד ששיפר את עסקיהם באותו יום.

לפני מספר שנים, כאשר הצטברו אצל עיריית חדרה חובות רבים על דו"חות חניה שלא שולמו, העיריה הגבירה את הגבייה ותהליך הגבייה של דו"חות חניה כלל לעתים עיקול כלי רכב וחשבונות בנק, קנסות ותביעות משפטיות. מרבית החייבים שלא שילמו את חובם לעירייה היו אז תושבי חוץ מהפריפריות הסמוכות לחדרה ומהיישובים הסמוכים. לאחרונה פורסם כי עיריית חדרה מכבדת את קשישיה ומעניקה לבני 70 ומעלה תו חניה חופשית בכל רחבי העיר. התו מאפשר לגמלאי העיר לחנות חינם בכל רחובות העיר בסמוך למדרכות הצבועות כחול לבן.

כיום, על מנת להקל על כלל האנשים החונים בחדרה, ניתן לשלם על חניה בכחול לבן בעזרת שירות חניה סלולרית פנגו. שירות פנגו מאפשר לכם לשלם עבור זמן החניה שלכם בכחול לבן דרך הטלפון הנייד ללא צורך בכרטיסי חניה או מדחנים. זהו שירות פשוט, חסכוני וידידותי למשתמש. השירות ניתן ללא דמי מנוי וללא התחייבות. העלות לשירות פנגו היא בגין זמן החניה בפועל, מה שהופך את השימוש בשירות ליעיל והחסכוני ביותר מכל אמצעי התשלום האחרים העומדים היום לרשות צרכן החניה. בואו הצטרפו למאות אלפי נהגים בארץ ותתחילו לחנות פנגו.

הרשמה למשתמש פרטי

הרשמה למשתמש עסקי

תגובה 1:

http://www.ja-law.co.il/ אמר/ה...

הלוואי והיינו זוכים ליותר ימי חסד שכאלה ולהתחשבות מצד ראשי הערים ובכלל, ראשי המדינה. למען האמת, שירות הפנגו באמת הקל בצורה משמעותית על תשלום החניה. מאז פנגו קיבלתי רק דוח חניה אחד.

בית המשפט פסל את מצלמות החניה

בית המשפט לעיניינים מקומיים פסל השבוע דוחות חניה שקיבל אזרח ממצלמות בגלל אי חוקיותן • דובר עיריית בני ברק: "יערערו בבימ"ש מחוז...