יום רביעי, 19 באוגוסט 2009

מדי חניה אישיים - Personal parking meters


מדי חניה אישיים המכונים באנגלית personal parking meters או in car parking meters הם מכשיר אלקטרוני בגודל של כרטיס אשראי .
הנהג מחזיק את מד החניה במכונית ומפעיל אותו בכל פעם שברצונו לחנות במקום המחייב תשלום עבור חנית רחוב.
למכשיר מספר יתרונות .
לנהג :
1.אין צורך במזומן
2.תפעול קל מהיר ונוח
3.חוקי החניה מתוכנתים בתוך המכשיר
4.אין צורך לחפש מכונת תשלום או לקנות כרטיסי חניה מתגרדים.
נושא זה הוא חשוב במיוחד לאנשים בעלי מגבלות ניידות כמו מבוגרים ,אמהות עם ילדים וכו,5. הנהג משלם רק עבור זמן החניה בפועל ואינו חושש לשלם יותר מידי או מעט מידי (ולקבל דו"ח )
לעיריה :
1.דמי החניה משולמים מראש
2. אין צורך בתחזוקת ציוד
3. לא נדרשת השקעה ראשונית ברכש הציוד
4. קל לאכיפה ובדיקה .
השוק של מדי החניה האישים נשלט ע"י חברות ישראליות . חברת איזי פארק חברת בת של חברת OTI מראש פינה מפעילה את השירות בכל ערי הארץ. לעומת זה עד היום לא הצליחה איזי פארק לשווק את הטכנולוגיה שלה מחוץ לישראל .לעומתה חברת גניס מערכות בע"מ מנס ציונה היא החברה המובילה בעולם בתחום עם למעלה מ- 150 לקוחות (ערים ואוניברסיטאות המשתמשות בציוד שלה ) ב- 13 מדינות. בין הלקוחות הגדולים של גניס אמסטרדם בהולנד , הלסינקי בפינלנד והערים שטוקהולם וגוטבורג שבשבדיה
נכתב ע"י ארנון אפרתי

ארנון הוא סמנכ"ל לשיווק ופיתוח עיסקי בחברת גניס מערכות בע"מ ( http://www.ganis-systems.com ) החברה המובילה בעולם בתחום פתרונות מתקדמים לחניה .

אין תגובות:

בית המשפט פסל את מצלמות החניה

בית המשפט לעיניינים מקומיים פסל השבוע דוחות חניה שקיבל אזרח ממצלמות בגלל אי חוקיותן • דובר עיריית בני ברק: "יערערו בבימ"ש מחוז...