למה כן
1. הפרויקט, שיתבצע בשיטת ה-BOT, יספק את המצרך הכי נדרש היום ובשנים הקרובות בלב העיר תל אביב - מקומות חניה.
2. הכיכר העירונית הפנימית, שתפותח תוך הקמת פיאצה והיפוך של המסחר אל פנים הכיכר, תחליף את המטרדים הקיימים בדמות מזגנים תעשייתיים, ריחות לא נעימים וזבל שנובעים מצדן האחורי של המסעדות ותשדרג עוד יותר את כל האזור.
3. קרבתו של מתחם גבעון למתחם השוק הסיטונאי, בו זכו אותן חברות במכרז באפריל, תאפשר רצף אורבאני הגיוני שייוולד מתכנון וביצוע של גוף יזמי אחיד שיפעל וימקסם את התועלת משני המתחמים.
למה לא
1. בשלבי המכרז הסופיים, שהקריטריונים בו היו משך תקופת הקמת החניון ותפעולו ולא סכום ההשקעה, נשרו רבים מהמתמודדים בטענה שהפרויקט יקר וסבוך. מורכבות הפרויקט עלולה להשפיע על יישומו.
2. בעתיד יפורסם מכרז לשיפוץ הבניינים הקיימים ולתוספות בנייה עד שבע קומות בהתייחס לשבעת המבנים המקיפים את חניון "הארבעה". אם חלק מהחוכרים הקיימים לא יתנו הסכמתם עלולות לצוץ בעיות.
3. 1,000 חניות הן מעט מדי ומאוחר מדי. חשוב לזכור שעד להשלמת המתחם השוק הסיטונאי כבר יהיה מפותח וימשוך גם אליו לא מעט רכבים .
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה